★ ★ ★ ★ ★ 4,8 / 5 TRUSTED SHOPS

Szybka przesyłka

Darmowa dostawa zamówień powyżej 249 zł

Uzyskaj 20 zł rabatu przy rejestracji do newslettera*

Zaloguj się

BLACK WEEK 10-70% zniżki na prawie wszystko*

Obsługa Klienta/Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Oferujemy naszym klientom możliwość zwrotu produktów w stanie oryginalnym w ciągu 30 dni od ich otrzymania.

Polityka zwrotów

  • Zarejestruj zwrot w naszym portalu.
  • Po zarejestrowaniu zwrotu wydrukuj wygenerowaną etykietę zwrotną lub postępuj zgodnie z podanymi instrukcjami.
  • Dotarcie przesyłki do naszego magazynu może zająć od 3 do 4 tygodni, ale gdy tylko ją otrzymamy, zwrócimy pieniądze w ciągu 14 dni roboczych.
  • Przy zwrocie potrącimy opłatę za przesyłkę zwrotną w wysokości 30 zł za drobne przedmioty lub 300 zł za duże przedmioty (np. meble).

Jeśli chcesz odesłać zwrot bez użycia etykiety zwrotnej dostarczonej przez Nordic Nest, możesz wysłać przesyłkę na ten adres:

 Nordic Nest AB, 

Stämpelvägen 3, 

394 70 Kalmar 

Szwecja. 

 Konsument może skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, dostępnego pod adresem „Formularz odstąpienia”, jednak nie jest to obowiązkowe. 

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, że Konsument wyśle ​​informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Możesz to zrobić wysyłając wiadomość e-mail na adres info@nordicnest.pl

Jak dokonać zwrotu

Prosimy upewnić się, że paczka została odpowiednio zabezpieczona, aby nie uległa uszkodzeniu. 

 Konsument powinien odesłać zwracane produkty na adres NordicNest AB, Stämpelvägen 3, 394 70 Kalmar Szwecja od razu, a w każdym razie nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym poinformował o odstąpieniu od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie produktow przed jego upływem. 

 W przypadku zwrotu produktów zaleca się korzystanie z usługi śledzenia przesyłki. Aby uniknąć niepotrzebnych problemów i kosztów, zawsze zaznacz na odsyłanej przesyłce “ZWROT” do: 

Nordic Nest AB (Reg. no. 556628-1597) 

Stämpelvägen 3 

SE-394 70 Kalmar 

SWEDEN 

 W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedający zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia produktów (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego). 

 Sprzedający dokona zwrotu płatności przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Konsumenta w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku ze zwrotem takich płatności. 

 Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania produktów lub do chwili dostarczenia dowodu jej odesłania. 

 Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości produktu wynikające z korzystania z jego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu. 

Jest możliwość anulowania zamówienia przed wysłaniem od naszego magazynu. Rezygnację należy sporządzić w formie wiadomości e-mail zawierającej wszystkie szczegóły zamówienia. W niektórych przypadkach mogą występować ograniczenia w tym zakresie. Jeśli zamówienie zostało już wysłane z naszego magazynu, masz prawo odesłać je zgodnie z naszą polityką zwrotu. 

Reklamacje

W przypadku wystąpienia jakichkolwiek problemów związanych z zamówieniem lub jego doręczeniem prosimy o kontakt z Obsługą Klienta pod adresem e-mail info@nordicnest.pl. Dotyczy to uszkodzenia przesyłki podczas transportu, defektów produktu oraz innych nieprawidłowości związanych z zamówieniem. 

 Jeśli paczka jest uszkodzona, produkt w paczce jest uszkodzony lub w ogóle nie ma go w paczce, reklamację należy zgłosić do firmy kurierskiej DHL, niezwłocznie po wystąpieniu problemu.Należy również poinformować Obsługę Klienta.Do zgłoszenia prosimy załączyć zdjęcia reklamowanego produktu oraz opakowania, w przypadku, gdy zniszczenia doszło podczas transportu. 

 Odesłanie towaru powinno nastąpić po uzgodnieniu z Obsługą Klienta Sklepu. 

Niektóre spośród oferowanych przez nas produktów posiadają gwarancję producenta. W celu uzyskania szczegółowych informacji należy skontaktować się z Obsługą Klienta Sklepu. 

Odpowiedzialność podczas transportu


Sprzedający odpowiada za uszkodzenie lub zagubienie przesyłki podczas transportu do Konsumenta. W przypadku przesyłki nadanej przez Konsumenta, za zniszczenia i uszkodzenia, odpowiedzialność ponosi Konsument. 

 Zwracając produkty do naszego magazynu, zaleca się skorzystanie z usługi śledzenia i ubezpieczenie przesyłki. Nie jest to obowiązkowe, jednak zaleca się odesłanie produktów w takim samym lub podobnym opakowaniu, aby zapobiec uszkodzeniom zwracanych produktów. 

 Jeżeli opakowanie produktów po dostarczeniu nosi ślady uszkodzeń należy odmówić przyjęcia przesyłki, złożyć reklamację u przewoźnika (DHL) oraz skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta Sklepu (adres e-mail: info@nordicnest.pl

Jeżeli opakowanie jest nieuszkodzone, ale produkt jest uszkodzony, należy niezwłocznie skontaktować się z Obsługą Klienta Sklepu (adres e-mail: info@nordicnest.pl). 

Anuluj zamówienie

Jeśli coś poszło nie tak, możesz łatwo anulować zamówienie na moich stronach. Zamówienie można anulować do momentu jego spakowania w naszym magazynie, po czym zostanie ono dostarczone i będzie można je zwrócić. Oczywiście, jeśli potrzebujesz pomocy, możesz również skontaktować się z nami, a my pomożemy Ci w anulowaniu zamówienia.

TWÓJ DOM SKANDYNAWSKIEGO DESIGNU
Nordic Nest AB (nr VAT-EU SE 556628-159701) Stämpelvägen 3, SE-394 70 KALMAR, Szwecja E-mail: info@nordicnest.pl Tel. +46108085387
© 2002 - 2024 Copyright Nordic Nest AB